صفحه اصلي     |     تماس با شركت     |     معرفي شركت  |    پست الكترونيك    |    مناطق تحت پوشش  |   گزارش كاركرد اينترنت

  

 

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013

 

خرید محصولات کسپرسکی                                                                                      دانلود محصولات کسپرسکی

 

Kaspersky Internet Security 2014

اینترنت سکیوریتی ... شما را در مقابل تمام تهدیدات محفوظ می دارد

رایانه شما ... عکس، موسیقی، اسناد و اطلاعات شخصی که بر روی آن ذخیره شده است به اضافه مکان هایی که با رایانه خود بر روی اینترنت خواهید رفت ... بسیار با ارزشند. در حالی که هیچکس نمی خواهد ساعتهای بی پایانی را صرف تنظیم و نگهداری از یک راهکار امنیتی کند، باید مطمئن بود که در مقابل تهدیدات پیچیده ای که اینترنت در پیش پای شما قرار می دهد محافظت می شوید.
پس این بسیار حیاتی است که شما یک راهکار امنیتی در اختیار داشته باشید که با دقت بسیاری از فایلها و هویت شما در مقابل جرایم اینترنتی و حملات آخرین بدافزارها محافظت کند.

 

متیازات

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013

محافظت در مقابل همه گونه ویروس، بدافزار و تهدیدات اینترنتی

با ترکیب قابلیت فناوری ابری و فناوری های قدرتمند امنیتی که بر روی رایانه شما اجرا می شود، کسپرسکی اینترنت سکیورتی 2013 محافظت بسیار موثرتری را در مقابل حملات پیچیده رو به افزایش امروز ارائه می کند تا شما بتوانید از اینترنت لذت ببرید، و همگام کسپرسکی از شما، رایانه شما و فرزندانتان محافظت می کند.
به غیر از آنکه کسپرسکی اینترنت سکیورتی 2013 تمامی ویژه گی هایی کسپرسکی آنتی ویروس 2013 دارا می باشد؛ فناوری های جدید و بدیعی بسیاری را نیز ارائه می کند که برای محافظت از شما در مقابل تهدیدات بسیار پیچیده اینترنتی ضروری است.
با اضافه شدن ماژول پول امن (Safe Money)، صفحه کلید امن و ویژه گی های منحصر به فرد دیگر، کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 به شما کمک می کند تا بیشترین بهره را از اینترنت ببرید، بدون آنکه امنیت خود را به خطراندازید.


شناسایی تهدیدات جدید، نوظهور و ناشناخته

شبکه ابری امنیتی کسپرسکی (KSN) اطلاعات را از سیستم میلیون ها کاربر عضو در سرتاسر جهان جمع آوری می کند تا بتواند شما را مقابل ویروس های بسیار جدید و حملات بد افزارها محافظت کند.
تهدیدات بالقوه به صورت بلادرنگ بررسی و تحلیل می شوند و عملیات های خطرناک قبل از اینکه بتوانند آسیبی ایجاد کنند کاملا مسدود می شوند.


شناسایی وب سایت های مشکوک

فناوری های پیشرفته ضد کلاه برداری اینترنتی (Phishing) آدرس ها و URL های تقلبی را شناسایی کرده و به صورت بلادرنگ از اطلاعات شبکه ابری استفاده کرده تا مطمئن باشید که فریب سایت های کلاهبرداری را نخورده و اطلاعات ارزشمندتان را به آنها تحویل نخواهید داد.
مشاور آدرس URL (URL Advisor) کد تگ های رنگی را به تمامی وب سایتها می افزاید تا به شما در مورد سطح خطر لینک و صفحات مورد نظر مشاوره دهد.


ارائه امنیت بسیار بالاتر برای خرید و فعالیت های بانکی آنلاین

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی همیشه شامل لایه های امنیتی بسیاری بوده است تا به شما کمک کند که اطلاعات خود را در هنگام مبادلات آنلاین محفوظ نگاه دارید. حالا، با معرفی فناوری منحصر به فرد Safe Money (پول امن)، از مزیت امنیت بسیار بالاتری بهره مند می شوید. Safe Money به صورت خودکار بررسی خواهد کرد که سایتی که مشاهده می کنید امن باشد و پیشنهاد می کند وب سایت را در یک محیط ویژه و امن باز کنید تا از کارت اعتباری و دیگر اطلاعات شخصی در مقابل دزدان اینترنتی محافظت کند.


حفاظت از حریم شخصی و هویت دیجیتال شما

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 دامنه وسیعی از فناوری ها را برای محافظت از حریم شخصی و هویت دیجیتال شما فراهم می آورد که شامل دو ویژه گی منحصر به فرد امنیتی برای وارد کردن اطلاعات شخصی به صورت آنلاین می باشد.

  • صفحه کلید امن، فناوری جدید کسپرسکی است که هر موقع وارد وب سایت یک بانک، سایت پرداخت آنلاین و یا هر صفحه وبی که قصد وارد کردن گذرواژه را داشته باشید به صورت خودکار فعال شده تا اطمینان یابد که اطلاعاتی را که از طریق صفحه کلید فیزیکی خود وارد می کنید توسط کی لاگرها قابل سرقت نیست.
  • برای محافظت کامل، کسپرسکی ویژه گی صفحه کلید مجازی خود را بهبود بخشیده تا شما بتوانید از کلیک های موس برای وارد کردن اطلاعات بانکی استفاده کنید، به همین دلیل کلید های زده شده نمی تواند توسط کی لاگرها، نفوذگران و دزدان هویت، ردیابی و یا به سرقت برود.

فرزندان خود را امن و پاسخگو بدارید

ویژه گی حفاظت خانواده ما برنده جوایز متعددی است، این فناوری به شما کمک می کند تا فرزندان خود را درفضای وب حفاظت کنید و کنترل بسیار بیشتری بر دسترسی فرزندانتان به رایانه، اینترنت، برنامه ها، بازی ها و وب سایت ها فراهم می آورد. می توانید پیام رسانی و ارتباطات در شبکه اجتماعی فرزندان خود را ثبت، محدود و یا مسدود کرده و از انتقال اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن و یا کارت های اعتباری جلوگیری کنید.


پیشگیری از سو استفاده از ضعفهای امنیتی رایانه شما توسط بدافزارها

اگر رایانه شما دارای نرم افزارها و سیستم عاملی، با ضعف های امنیتی باشد که هنوز با آخرین اصلاحیه ها به روز نشده است، مجرمین اینترنتی و یا بدافزارها می توانند به راحتی به آن نفوذ کنند. کسپرسکی اینترنت سکیوریتی2013 علاوه بر اسکن ضعف های امنیتی، عملیات برنامه های دارای ضعف امنیتی را تحلیل و کنترل می کند تا از خسارت های مربوط جلوگیری کند.


دانلود و نصب خودکار ویژه گی ها، از اتلاف وقت و هزینه های شما جلوگیری می کند

نصب کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 نیاز بسیار کمتری به مراحل دستی دارد. هنگامی که برای اولین بار محصول را از سایت ما دریافت می کنید، محصول به صورت خودکار آخرین نسخه را بررسی کرده و در صورت لزوم بد افزارهای موجود را پاکسازی کرده و بعد از آن شروع به نصب می کند.


سازگاری با ویندوز 8

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 کاملا با آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت، ویندوز 8 سازگار است و با آخرین ابدعات امنیتی مایکروسافت یکپارچه شده است.علاوه بر این یک نرم افزار جدید به نام اکنون کسپرسکی (Kaspersky Now ) طراحی گردیده تا رابط کاربری جدید را پشتیبانی و این مکان را می دهد تا وضعیت امنیتی رایانه خود را بررسی کرده و ویژه گی های امنیتی حیاتی را اجرا کنید.

 

 

ویژگی ها

Safe Money (پول امن)، امنیت مضاعفی را برای خرید و امور بانکی آنلاین فراهم می آورد (جدید)

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی همیشه محافظت برای مبادلات آنلاین را فراهم می آورد و در آخرین نسخه خود؛ هر کجا که تلاش برای ورود به وب سایت یک بانک آنلاین، سایت سیستم پرداخت و یا یک سایت تجارت الکترونیک داشته باشید ویژه گی منحصر به فرد Safe Money :

  • آدرس وب سایت را با پایگاه های داده سایت های امن مقایسه خواهد کرد.
  • اعتبارنامه ای که برای برقراری ارتباط امن استفاده شده است را، بررسی کرده تا ازانتقال اطلاعات در پشت پرده، از سایت مورد نظر به یک سایت جعلی جلوگیری کند.
  • سیستم را برای ضعف های امنیتی بانکداری الکترونیک که مربوط به سیستم عامل رایانه است را بررسی می کند.
  • به صورت خودکار پیشنهاد می دهد تا سایت را در حالت Safe Money (پول امن) باز کرده تا بتواند امنیت را در مقابل دزدان اطلاعات شخصی و مالی افزایش دهد.

پس فناوری های پیشرفته کسپرسکی همیشه شما را درهنگام عملیات بانکی آنلاین، خرید و غیره محافظت می کند...


صفحه کلید امن، از اطلاعات شخصی شما که از طریق صفحه کلید وارد می شد محافظت می کند (جدید)

بدلیل آنکه کی لاگرها می توانند کلیدهای خورده شده برای ورود اطلاعات کارت اعتباری و یا هر گونه داده با ارزش دیگری را که از طریق صفحه کلید وارد شده است، ثبت و ذخیره کنند، کسپرسکی اینترنت سکیوریتی شامل فناوری جدیدی، به نام صفحه کلید امن می باشد.
هنگامی که وب سایت یک بانک و یا پرداخت را باز می کنید و یا در یک صفحه وب گذرواژه خود را وارد می کنید صفحه کلید امن به صورت خودکار باز شده تا، اطلاعات شما را از کی لاگرها درامان بدارد.


نگهبان سیستم (System Watcher)

حتی اگر یک “قطعه” بد افزار ناشناس موفق به ورود به سیستم شود، فناوری منحصر به فرد نگهبان سیستم کسپرسکی رفتار خطرناک بدافزار


کنترل نحوه کارکرد توسط والدین (بهبود یافته)

موتور جدید کنترل والدین، شامل محافظت جدید و بهبود یافته ای برای فرزندان شما در هنگام استفاده از رایانه می باشد. کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 اجازه کنترل موثرتری بر چگونه گی استفاده از اینترنت و رایانه توسط فرزندان شما را می دهد و توان تفکیک بهتر سایت هایی که دارای مطالب نامناسب هستند را دارد.


بخش جدید ضد هرزنامه (جدید)

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 شامل یک ماژول جدید و بهینه یافته ضد هرزنامه است که فیلتر قابل اطمینان تر پیام های ناخواسته را ممکن می سازد و همچنین شامل گزارش گیری بهبود یافته درباره هرزنامه های شناسایی شده است.


محافظت بهتر در مقابل کلاهبرداری اینترنتی ( بهبود یافته )

موتور جدید ضد فیشینگ، محافظت از شما را در مقابل تلاش های متقلبان اینترنتی برای دستیابی به اطلاعات شخصی را بهبود می بخشد.


پیشگیری خودکار در مقابل نفوذ به ضعفهای امنیتی (جدید)

حتی اگر رایانه شما و یا نرم افزارهایی که بر روی آن در حال اجرا هستند با آخرین اصلاحیه ها به روز نشده باشند کسپرسکی اینترنت سکیوریتی به روش های زیر می تواند از سو استفاده از ضعف های امنیتی جلوگیری کند.

  • کنترل اجرای فایل های اجرایی یک برنامه دارای ضعف های امنیتی.
  • تحلیل رفتار فایل های اجرایی برای یافتن هرگونه تشابه به نرم افزارهای مخرب.
  • محدود کردن عملیات های مجاز برای نرم افزار دارای ضعف امنیتی.

کمترین اختلال بر روی کارایی رایانه برای دامنه بزرگی از سناریوهای مختلف (بهبود یافته)

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 به طوری بهینه شده است تا اختلال قابل توجهی بر روی فعالیت های شبکه، نصب برنامه ها، اجرای مرورگرها و یا برنامه های در حال اجرا نداشته باشد، علاوه بر آن یک حالت ویژه بازی (Gamer Mode) بازی را همچنان که مورد محافظت هستید بدون تداخل تجربه کنید.


پایگاه های داده بهینه شده آنتی ویروس (بهبود یافته)

با اطلاعات ضد ویروسی که توسط شبکه ابری فراهم می آید، به صورت قابل توجهی اندازه حجم پایگاه های داده آنتی ویروس ذخیره شده بر روی رایانه شما کاهش می یابد، که این مورد کمک می کند تا کارایی را افزایش و زمان مورد نیاز برای نصب و به روز رسانی کاهش یابد.


کاهش استفاده بیش از حد از باتری لپ تاپ (جدید)

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 هنگامی که بر روی لپ تاپی نصب شده باشد که از توان باتری استفاده می کند، به صورت خودکار استفاده از منابع را کاهش می دهد تا زمان استفاده از لپ تاپ قبل از نیاز به شارژ مجدد افزایش یابد.


واسط کاربری آسان برای استفاده

پنجره واسط کاربر اصلی به صورتی بهینه شده است تا کارایی را افزایش داده و برای استفاده بسیاری از سناریوهای مختلف کاربران مانند اجرای ویروس یابی و اصلاح مشکلات آسان باشد.


اجرای بلادرنگ صفحه کلید مجازی (بهبود یافته)

صفحه کلید مجازی به شما امکان می دهد تا از کلیک های موس برای وارد کردن اطلاعات خود برای امور بانکی آنلاین استفاده کنید پس اطلاعات شخصی شما، توسط کی لاگرها، نفوذگران و دزدان هویت نتواند ردیابی و یا به سرقت برود.


سازگار با ویندوز8... و ارائه امنیت مضاعف

علاوه بر سازگاری کامل با ویندوز 8، کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 شامل ویژه گی هایی است که محافظت های بسیار بیشتری را فراهم می آورد:

  • اکنون کسپرسکی Kaspersky Now) ) برنامه کاربردی جدیدی است برای ادغام با واسط کاربری جدید مایکروسافت، تا وضعیت امنیت رایانه شما را نمایش داده و امکان اجرای بلادرنگ ویژه گی های حیاتی امنیتی را بدهد.
  • برای باقی برنامه هایی که با واسط کاربر جدید ماکروسافت سازگارند ، فناوری های کسپرسکی برای باقی برنامه هایی که با واسط کاربر جدید مایکروسافت سازگارند، فناوری های کسپرسکی برنامه ها را برای یافتن ویروس ها پویش کرده و برنامه های آلوده را حذف و با برنامه پاک جایگزین می کند.
  • ادغام با فناوری اجرای زودهنگام ضد بدافزار (ELAM) برای فراهم آوردن محافظت قبل ازآنکه رایانه کاملا بالا آمده باشد.
  • ادغام با قابلیت جدیدا بهینه شده مرکز امنیت مایکروسافت.

 

نیازمندی ها

 

سیستم عامل هایی که پشتیبانی می شوند
نیازهای سخت افزاری
  • Microsoft Windows XP Home Edition (Service Pack 2 or higher)

  • Microsoft Windows XP Professional (Service Pack 2 or higher)

  • Microsoft Windows XP Professional 64-bit Edition (Service Pack 2 or higher)

  • Processor 800 MHz or higher

  • 512 MB available RAM

  • Microsoft Windows Vista Home Basic (32/64-Bit)

  • Microsoft Windows Vista Home Premium (32/64-Bit)

  • Microsoft Windows Vista Business (32/64-Bit)

  • Microsoft Windows Vista Enterprise (32/64-Bit)

  • Microsoft Windows Vista Ultimate (32/64-Bit)

  • Microsoft Windows 7 Starter

  • Microsoft Windows 7 Home Basic (32/64-Bit)

  • Microsoft Windows 7 Home Premium (32/64-Bit)

  • Microsoft Windows 7 Professional (32/64-Bit)

  • Microsoft Windows 7 Ultimate (32/64-Bit)

  • Processor 1 GHz or higher

  • 1 GB RAM (32-Bit) or 2 GB RAM (64-Bit)

  • Microsoft Windows 8 (32/64 Bit)

  • Processor: 1 GHz or higher

  • 1 GB available RAM (32 Bit) or 2 GB available RAM (64 Bit)


نیازمندی برای تمام نصب ها
  • Approximately 480 MB free space on the hard drive (depending on size of antivirus database)

  • CD/DVD Drive – for installation of the program from CD ROM

  • Computer mouse

  • Internet connection – for product activation

  • Microsoft Internet Explorer 8 or higher

  • Microsoft Windows Installer 3.0 or higher


نیازمندی های سخت افزاری برای نوت بوک ها
  • CPU: Intel Atom 1.6 GHz

  • RAM: 1GB DDR2

  • Hard Disk: 160GB

  • Video Card: Intel GMA950

  • Screen: 10.1 inch, 1024x600 widescreen

  • Operating System: Microsoft Windows XP Home Edition